condens op.dubbele.beglazingbest

sallytje
Topic Starter

Re: condens op.dubbele.beglazingbest

#16 , 14 dec 2018 08:15

beste

ik wil.graag mijn ei kwijt en misschien weten jullie wel raad.

ik huur een appartement met 2 slp waar ik heel tevreden over ben.prijs/ligging...

Enkel 1 groot probleem. de woning heeft allemaal.aluminium ramen wel dubbelglas maar elke dag sta ik op met heel veel condens aan de binnenkant. zowel het glas als het frame is kletsnat.

de ramen gaan ook alleen maar open via kiep schuin.

elke dag open ik mijn ramen voor verluchting en besteed ik tijd om al het water af te vegen. want merk al schimmel aan de onderhoeken langs het raam

s avonds slapen met het raam open is niet haalbaar (koud,lawaai) Deur open ik wel

de eigenaar kan moeilijk nieuwe ramen plaatsen. hij vindt met gemak een nieuwe huurder die hier geen probleem mee heeft

het bevindt zich echt in alle kamers. de siliconen zijn ook fel zwart en afgebroken door al dat water. heb het opnieuw gekit maar tevergeefs.

ik heb ook zo een elektrische machine dat vocht opneemt maar dit verbruikt veel elek en maakt veel lawaai + kan maar voor 1 kamer gebruikt worden

wil echt als het kan zelf het probleem oplossen maar weet niet hoe?
het zijn echt oude aluminium ramen.

echt jammer dit want zou hier graag blijven wonen.

ik onderhoud het appartement heel goed en de eigenaar weet dat maar elke dag s morgensvroeg met een emmer en spons in mijn handen word ik moe van

zie foto van het raam heb het water al half schoongeveegd

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”