indexering en komen kijken.

JohnD

#16 , 11 jan 2008 22:04

voor het geen het kan helpen en ik hier al gelezen heb ( ben geen jurist ), de "huisbaas" mag een reservesleutel hebben; doch hij mag zomaar NIET binnen en buiten in u appartement, dit staat gelijk met ( als ik mij niet vergis ) huisvredebreuk.
Tenzij het huurkontrakt het tegengestelde bepaalt mag een huurder een ander slot steken. Hij geniet immers het exclusief genot en gebruik van de woning die hij huurt. Hij dient hier geen toestemming van de verhuurder voor te hebben. De huurder is NIET verplicht een dubbel van de sleutel van het nieuwe slot aan de verhuurder te geven. De verhuurder kan wel eisen dat de huurder het oorspronkelijke slot terugplaatst inclusief afgifte van de bijpassende sleutels, bij het einde van de huurovereenkomst.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Innana

#17 , 12 jan 2008 19:40

Veel hangt er ook van af of hij er zelf in wil of misschien wil hij het gewoon opnieuw verhuren aan een hogere prijs...

Reclame

Terug naar “Huren”