vinyl verkleuring ,conflict huisbaas.

TobiasV
Topic Starter

Re: vinyl verkleuring ,conflict huisbaas.

#16 , 13 feb 2015 00:07

de zaak komt voor bij de vrede rechter 26 feb. echter heb ik met de fabrikant van Novilon gemaild. zij herkennen de vloer niet. en zeggen dat hij niet door hun is gemaakt en dus helemaal geen Novilon is zo als huisbaas beweerd. heb foto's van vorige huurder waar al een mat afdruk op te zien is. + in eerste boedelbeschrijving staat dat het een linoleum vloer is. hijs zo tegenstrijdig. Heb al zijn tegenstrijdige praat op mail en ook het bewijs van fabrikant dat het geen Dure Novilon vloer is. Hij heeft ook nog geprobeerd van mij het dubbel te laten betalen van de blokpolis brandverzekering hij mailde me 14 maand ben het gaan nakijken het waren er maar 7 maand. hij zal heel ongeloof waardig overkomen op het vrede gerecht.
Ik ga zelf nog proberen schade vergoeding te bekomen voor de schimmel op men bed en kasten. Heb foto's van de schimmel plekken op muur schimmel op achterkant van bed.

Hoop dat het allemaal goed uitdraait die mens mag zen lesje wel eens leren!
Nooit gedacht ooit voor het gerecht te moeten gaan verschijnen, achterlijke zak datem is!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
TobiasV
Topic Starter

#17 , 13 feb 2015 00:08

houd jullie op de hoogte hoe dit uitdraait ;-)

fieke0509

#18 , 13 feb 2015 09:17

Ben curieus wat dit gaat geven, ik kijk al uit naar de update ;-)

Reclame

Terug naar “Huren”