huurcontract van 3 jaar opzeggen

huurderbelgie
Topic Starter

Re: huurcontract van 3 jaar opzeggen

#16 , 08 nov 2013 12:26

Het is Brussel. Hier duurt alles iets langer. ;)
Maar bedankt. :)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
huurderbelgie
Topic Starter

#17 , 14 nov 2013 11:55

Ik heb een inspectie van de dienst huisvestiging aangevraagd omdat mijn verhuurder van mening is dat ik alle problemen zelf heb veroorzaakt (alsof ik CO ventilaties verwijder...). Maar het zal twee maanden duren voordat ze komen. Ze hebben me aangeraden een spoedprocedure bij de brandweer aan te vragen voor het ontbreken van de CO ventilatie. Weet iemand hier iets over want ik kan het op internet voor Brussel niet vinden...
Alvast bedankt!

Vandebos

#18 , 14 nov 2013 12:30

Zoek het telefoonnummer van de nabije brandweerkazerne op, neem contact met hen op en vraag naar de commandant. Leg deze uit dat er waarschijnlijk een ernstig gevaar op co intoxicatie bestaat in het pand dat u huurt doch dat de controlediensten door de gemeente ingelicht door overbelasting niet voor 2 maand kunnen langskomen.

Verzoek hen middels een spoedprocedure een controle te komen uitvoeren.

Vraag naar een email adres (of kijk op site brandweer), bevestig hierop de telefonische communicatie, de gemaakte afspraken en schets nogmaals bondig de situatie op een overzichtelijke wijze, Plaats de contactpersoon van de dienst huisvesting in kopie. (Diens adres vindt je terug op de website van de gemeente, indien diens email er niet staat vervang je dit door het email adres van de schepen voor huisvesting)

Reclame

Vandebos

#19 , 14 nov 2013 13:42

Eventjes zitten zoeken naar contact gegevens..

http://www.brussel.irisnet.be/dbdmh/contact/gegevens" onclick="window.open(this.href);return false;

huurderbelgie
Topic Starter

#20 , 14 nov 2013 15:21

Heel erg bedankt.
Ik zal dit proberen.
Ik heb namelijk ook gehoord dat de verhuurder als de inspectie is langsgeweest nog 1 jaar tijd heeft om reparaties door te voeren. Dat is gewoon te lang voor mij en ik wil gewoon zsm verhuizen zonder een boete te betalen en dus ook nog geld aan hem te geven.

Terug naar “Huren”