de huur is aangegaan zonder eind datum,Kan je op de voorgaande vragen antwoorden? Zonder die basisinformatie valt er niet te bepalen of je zelfs maar een schijn van kans hebt.ik vraag de ontbinding van de overeenkomst aan de rechter + 18 maand verg.+shadeverg.U moet ondertussen de huur blijven betalen. Er is geen enkel argument om de huur niet te betalen. De gegeven opzeg wordt betwist als ongeldig. Als de rechter dit aanvaardt is er geen opzeg en blijft de huur gewoon lopen.
Als u stopt met de huur te betalen kan de rechter op die grond de huurovereenkomst in uw nadeel ontbinden, met veroordeling tot betaling van een wederverhuringsvergoeding.
Bovendien zal je moeten kiezen wat je wil: de opzeg aanvechten om in het pand te blijven of een schadevergoeding vanwege het onregelmatig beëindigen van het huurcontract.
Een vergoeding van 18 maanden én een bijkomende schadevergoeding lijkt me eerlijk gezegd buitengewoon hoog en praktisch onmogelijk te behalen. Zelf de zwaarste boetebepaling voor bewezen frauduleuze opzeg voor eigen bewoning is minder.
er is geen huur achter stand,
de verhuurder wil verkopen daarom wil deze mij weg.
de verhuurder dreigd met er zelf in te komen ... heb ik op klankband.
ik heb er natuurlijk mijn domic.
ik had de keuze meer huur en nieuw contrakt of opzeg.
nu is opzeg gekomen van 1 maand
op 5 tal aangetekende zendingen nooit antw. gehad
de verhuurder heeft niet geregistreerd.