SCHADE SCHADE SCHADE

Oude Belg

Re: SCHADE SCHADE SCHADE

#16 , 26 dec 2012 17:25

Ze is toch verlengd aan dezelfde voorwaarden? Dezelfde voorwaarden zijn toch het 1e jaar 3maanden, het 2e - 2 maanden en het 3e - 1maand schadevergoeding.
Met dezelfde voorwaarden betekent de huurprijs, het pand, enz. Deze blijven hetzelfde. De tijd wordt niet terug opnieuw 0 gezet. Die blijft gewoon doorlopen
De huurwetgeving is van dwingend recht. Dat betekent dat, als er iets in het contract staat wat volgens de huurwet niet mag, de huurwet voorrang heeft.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xavierdv
Topic Starter

#17 , 26 dec 2012 18:39

Dank u allemaal voor de antwoorden. Als een nog niet zooo'n ervaren huisbaas heb ik weer wat bijgeleerd.
Ik wens dat alles correct verloopt, langs beide kanten. Ik wil gewoon krijgen waar ik effectief recht op heb, moet geen cent meer hebben van haar, maar met wat zij achtergelaten heeft, zal ik zoals dhr. Vandenbos zegt, geen medelijden hebben.
Ik wens jullie nog een goed einde jaar!!!

groeten

Reclame

Terug naar “Huren”