Warm water opnieuw uitgevonden

Waterdrager
Topic Starter

Re: Warm water opnieuw uitgevonden

#16 , 24 jan 2013 17:11

Ik heb ondertussen alle documenten ontvangen en de levering van de mazout gebruikt in de rekening komen overeen met de leveringsdocumenten. Ook de onderhoudsdocumenten heb ik gekregen en daar staat enkel dat de ontstekingspennen van de brander zijn vervangen. Dat bewijst natuurlijk enkel dat op het moment van het nazicht het inorde was. Mankementen die tijdens het jaar zijn verholpen niet, vermoed ik.

Ik heb inmiddels de huurdersbond ingeschakeld die de huisbaas een brief wil sturen met een minnelijke schikking. Ondertussen toch nog een vraagje voor jullie: Volgens info die ik heb gevonden is de calorische waarde van mazout/gasolie tussen de 10,13 kwh/l (onderwaarde) en 10,78kwh/l (bovenwaarde) ligt. Bij mijn afrekening blijkt dat we in het gebouw aan 3,24 kwh/l zitten tov 6,34 kwh/l en 7,02 kw/l de jaren er voor !!! Hier is dus duidelijk een probleem...

vraag : Is dat volgens jullie juridisch voldoende om de rekening in twijfel te trekken ? En wat zouden jullie doen?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”