Wie verantwoordelijk voor de achterstallige huur

freelance

Re: Wie verantwoordelijk voor de achterstallige huur

#16 , 28 nov 2012 00:35

[quote="Franciscus"]Gezien dochter meerderjarig is kan ze zelf haar domicilie kiezen waarom niet bij moeder al of niet tijdelijk?
@ Franciscus
Quote TS : "Ik wil ze terug bij mij nemen maar ik heb een eigen huis en wil dat ook niet kwijtgeraken moest ze daadwerkelijk ook meebetalen in de achterstallige huren etc. Ook komen de eventuele deurwaarders dan bij mij terecht."

Quote TS : " Omdat er blijkbaar heel veel rekeningen zijn van dochter, kinesist, ziekenhuis, schoolkosten die niet betaald zijn door ex doorheen de jaren. En waar ze nu voor bij haar terecht komen (en dus ook bij het adres waar ze opnieuw ingeschreven zou worden) daar ze meerderjarig is. ".

Quote TS : "ocmw is ze geweest. konden haar niet helpen tenzij ex haar 'buiten gooit' ".

Als dochter alleen gaat wonen kan ze toch wel bij OCMW terecht ?
Als ze binnen enkele maanden definitief uitgezet zouden worden bij deurwaardersbevel , wordt het sowieso OCMW.
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”