syndicus verbied schotel

satmaster
Topic Starter

Re: syndicus verbied schotel

#16 , 10 sep 2012 22:32

ik wil graag iedereen bedanken voor advies en info , heb uiteindelijk gekozen voor de volgende oplossing, heb de syndicus benaderd wat nu eigenlijk het probleem waarom er geen schotel opgehangen mag worden;
er mag geen gaten geboord worden in de muur
is dat alles vroeg ik? ja was het antwoord.
er komt dus toch een schotel vierkant , alles zit binnen geintegrerd pakt zelfs 4 sattelietposities is simpel aan het raam te bevestigen er worden geen gaten geboord in de muur en ik heb zelf de beste man nog een plezier gedaan om een foto te nemen van de gevelkleur en deze komt op de selfsat schotel (voor diegenen die geintereseerd zijn zoek op google op SELFSAT) ik kan u vertellen nadat ik meneer wat info via het internet liet zien, zag hij ook dat hij mij onmogelijk kon verbieden om een "schotel" te plaatsen,
deze is inmiddels in bestelling waar de beste man bij. er worden geen gaten geboord, de kable naar binnen kan tussen het raam en raam kan dicht (schuifraam) en deze vlakke schotel valt niet eens op :) 45 cm bij 27 cm ongeveer ideaal. waar een wil is is een weg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#17 , 11 sep 2012 06:52

U weet hopelijk dat het, wegens regeling auteursrechten, niet toegestaan is de Nederlandse satellietsignalen op te vangen in het buitenland? Het is alleen toegestaan voor Nederlanders in Nederland. Daarom ook moet de kaart in Nederland worden gekocht door iemand met een Nederlands paspoort, ze moet ook in Nederland geactiveerd worden door een Nederlands telefoonnummer te bellen. Op dit opgegeven adres komt de rekening voor de registratie van de kaart (eenmalig) en de rekening voor het abonnement. Betaling dient gedaan te worden via een Nederlands bankrekeningnummer.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

satmaster
Topic Starter

#18 , 11 sep 2012 09:02

beste oude belg,

heb 4 abbonementen lopen in nederland (heb er zelf 30 jaar gewoond) en zit al ruim 15 jaar in de sattelietwereld.
canaaldigitaal adverteert zelfs voor een 2e kaart op de camping in het buitenland ?! ik weet het het is en beetje krom ik kan het u sterker vertellen andersom mag ook niet
en toch word in nederland TV vlaanderen verkocht

Reclame

pukje

#19 , 11 sep 2012 10:27

wel offtopic binnen de EU bestaan geen grenzen voor auteursrecht ,wel is het zo dat
de rechtgever (bv de film eigenaar) een beperking kan opleggen dat alleen binnen een
bepaald land verspreid mag worden ,maar dat is in strijd met EU wetgeving.

Als ik een CD in Spanje koop mag ik die CD ook in België afspelen
hoe meer je weet, hoe meer je erachter komt dat je niets weet

Oude Belg

#20 , 11 sep 2012 14:41

beste oude belg,

ik weet het het is en beetje krom
We proberen het hier op het forum te beperken tot het recht, niet tot het krom :lol:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

WP002

#21 , 11 sep 2012 19:22

Er was recent een uitspraak van een Europees hof die aan een Ierse pub in het buitenland expliciet toestond dat ze een Engelse kaart gebruikten buiten de grenzen van de UK. Door die uitspraak staat net wat satelliet betreft de hele mag-wel-mag-niet-discussie op losse schroeven.

pukje

#22 , 11 sep 2012 19:35

Het vonnis van het hoogste europeese hof is even anders
Een engelse pub houdster heeft in griekenland een sat ontvanger met
kaart gekocht.
Deze installatie heeft zij in haar pub neergezet zodat haar gasten voetbal konden kijken
De UEFA heeft bezwaar gemaakt en is een procedure geworden tot de EU .
De EU heeft vastgesteld dan binnen de EU vrij tv gekeken mag worden met welke
europeese provider dan ook.

Zou een schotelverbod aan de orde komen zal de EU zeker zo een verbod onwettig verklaren
hoe meer je weet, hoe meer je erachter komt dat je niets weet

Terug naar “Huren”