#16 , 08 jun 2012 13:00
Ik vermoed het wel, een soort rentmeester/beheerder, zoals mijn laatste post vermeld. Maakt indruk op verhuurders: worden tegen een passende vergoeding, althans in theorie, verlost van de onaangenaamheden van het verhuurderschap. Maar zoals reeds gezegd doen die nog minder voor hun huurders dan een gewoon immokantoor. Doorgaans zijn die dan ook vermeld in het huurcontract als "(x)verhuurder ... vertegenwoordigd door (rentmeester)". Het handige aan zoiets is ook dat een huurder in de val kan trappen (alleszins het soort huurder dat niet in hetzelfde gebouw of vlak naast zijn verhuurder wil wonen - en ik wil ze de kost niet geven - om pottekijkers te vermijden) want hij weet of kent het adres van zijn verhuurder niet en dit hoeft niet vermeld te worden. Allemaal veel gebakken lucht, en ze pluimen niet alleen de huurder, maar ook de verhuurder.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard