Ik bedoelde eerder of ik kan vragen dat de zaak toch op dinsdag zelf wordt behandeld. Ik zie geen reden om dit uit te stellen en met conclusies te werken.
De tegenpartij heeft recht op die procedure met conclusies. De VR verlangt dat ook meestal.
Bovendien, u was achterdochtig en het was terecht. Huisbaas mailt mij letterlijk dat advocaat niet aanwezig zal zijn, nog geen dag later krijg ik per mail dan toch bericht van de advocaat dat die huisbaas verdedigt in de zaak. Nu kan huisbaas wel zeggen; aangezien ik toch de stukken moest gaan halen bij mijn advocaat, heb ik besloten mij toch te laten verdedigen door hem. Maar dit was van in het begin het plan en het was weer moeilijk doen mijns inziens.
Dat anderen hier niets verdacht of abnormaal in zagen is eerder hun zaak. Ik ben van nature achterdochtig tegen de "goede" bedoelingen van verhuurders/eigenaars/immokantoren.

Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard