Ik huur nu momenteel vakantiewoningen, wat stukken duurder is dan jaarlijks huren. Voor de rest heb ik niets te melden

ps, ook geen huisdieren

Ik vind dat ook weer niet nodig. Sommige wichten leren ook nooit zonder zelf schade en schande te ondervinden. Hoe kan ze zo dom zijn om zich zo snel te laten overhalen door haar ex-loverboy. Mogelijk rekent ze er wel op dat hij terugkomt. U moet zich als een zakenvrouw laten gelden en u "zo weinig mogelijk" door gevoelens laten beinvloeden. En ik ben dan nog wel zelf een huurder die dat zegt.Bedankt! Alhoewel de huurders ons beiden weer in een lastig parket zetten, willen we toch proberen om het meisje in kwestie te helpen zodat ze niet voor alles alleen moet opdraaien.
Huurbaas ? Wat denken jullie wel ? Ik vraag me af wie zo'n uitdrukking uit het feodale tijdperk uitgevonden heeft ? Waarschijnlijk zo'n slaafse huurder die amper weet dat hij wel plichten maar ook rechten heeft. En met zo'n amateurs is niemand gebaat, noch huurder of verhuurder. Pas dus gewoon de wet toe.ik wist echt niet dat huurbaas zijn zo vermoeiend was
Vreemd, maar toch blijven ze het doen die verhuurders. Ik weet het niet maar als ik jullie zo soms hoor beschouwen sommigen zich als barmhartige samaritanen. Zoals ik al een aantal keren gezegd heb en vermoed zal er wel meer blijven kleven dan de normale huur. Met het jaarlijks aanrekenen van de kosten daar zit het hem soms dat er wat blijft kleven aan de handen van die weldoeners-verhuurders in disguise.Maak dat eens duidelijk aan sommige huurders die hier aktief zijn.