Probleem met nieuwe huurder!

alainn
Topic Starter

Re: Probleem met nieuwe huurder!

#16 , 09 feb 2012 22:11

Tja Ik heb altijdt gezegd dat men mag vertrekken zonder enige vorm van kosten Oeps ,ik heb geen borg gevraagd met de bedoeling iemand te helpen en dan staan ze nog in mijn eigen garage geparkeerd omdat ze vragen mag ik mijn moto binnen plaatsen en mijne auto staat buiten in de vrieskou dan weet ik het ook nie meer wat goed doen is voor iemand.
Maar als de huurder weet hoe de regels wettelijk in mekaar steken dan zijn sommige mensen geneigd omdat uit te buiten.
Natuurlijk ligt de fout altijdt bij huurder en verhuurder.

Weet iemand hoe ik aan een getuigschrift van woonst huurder geraak dus domiclie"15 dagen geldig voor het vredegerecht voor de tegensprekelijke procedure"?Heb ik dat recht zelf op de gemeente aan te vragen van mijn huurder?
Want zonder dat papier kun je geen enkele prucedure inleiden en sta je nergens denk ik?Heb er totaal geen ervaring mee.

Thanks alvast

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 09 feb 2012 22:35

Het bewijs van woonst van de huurder bekom je aan het loket bevolking van je gemeente. Neem een kopie van het huurcontract mee en meldt dat je een bewijs van woonst komt halen vanwege het aanspannen van een geding voor het vredegerecht over huurgeschillen.

alainn
Topic Starter

#18 , 10 feb 2012 08:47

Mr Vandebos :D

Thanks voor de opvolging.
Huurder heeft gisteren betaald en staat nu nog 1maand en 3weken achter.
Had hem een aangetekend zending verstuurd.
Zal nu maar wachten met verdere stappen en hopelijk is men tot inzicht gekomen.
Hou U op de hoogte.

Gr.

Reclame

Terug naar “Huren”