verbreken handelshuur

dieter77
Topic Starter

Re: verbreken handelshuur

#16 , 06 jul 2010 20:49

Het lijkt mij dat ik niet kan aantonen dat er aanpassingen of andere omstandigheden zijn na de ondertekening van de huur overeenkomst.
Er zijn weliswaar meer woningen bijgekomen maar ik denk dat dat onvoldoende zal zijn om meer huur te kunnen vragen en het risico lopen om al die gerechtskosten te moeten betalen zonder een positief resultaat ... ten slotte is dit een gevecht tegen Press shop niet de allerkleinste.

Als antwoord op de vraag van scorpioen ja er staat dat bij vervreemding er kan opgezegd worden binnen de 3 maand na verwerving en met 1 jaar opzeg termijn.

Ik ben ten einde raad ... er is dus blijkbaar geen enkele manier om die mensen eruit te krijgen of om meer huur te krijgen.
Ik zal het pand dan sowieso terug moeten verkopen want ik schiet er elke maand een 600 euro aan in dat is voor mij niet meer haalbaar.
Toch bedankt voor de uitleg Float en anderen dat weten we dan weer voor de volgende keer

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”