Huur verhoging

Vandebos

#16 , 12 nov 2009 10:06

Eind februari 2014 loopt het 9 jarig contract af. Het is pas dan dat de verhuurder zonder opgave van reden het contract kan opzeggen zonder schadevergoeding.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
huisjes
Topic Starter

#17 , 12 nov 2009 14:45

Ok dan is dat nu wel duidelijk. Niet ik hier tot die tijd wilt blijven maar geeft me wel een steuntje in de rug. Dankje voor de uitleg.

huisjes
Topic Starter

#18 , 15 nov 2009 20:25

Ik heb met de verhuurder vanmiddag een kort gesprekje gehad. Ik tegen me verhuurder gezegd dat ik niet instem met de huur verhoging die hij voorgesteld had. Ik heb ook gevraagd over welke on kosten hij het dan bedoelde. Het zijn de on kosten van de water pomp waar onder ik ook op aan gesloten ben. Ik heb hem gevraagd of die water pomp kapot was me verhuurder zei nee hij heeft de water pomp vervangen omdat de pomp niet werkte zoals hij moes werken 8) .

Hij wil die huur verhoging hoe dan ook hebben anders zou me verhuurder de rekening van de waterpomp op mijn gaan verhalen 8) 8) .
We hebben het ook over de staat van me woning gehad en heb hem gewezen dat hij zich aan het contract moet houden. Maar simpel gezegd mijn woning interesseert hem niet zegt tie en heeft er ook geen geld voor om de problemen op te lossen wat er aan de woning scheelt dat is mijn probleem zeg tie.

Maar kan hij zomaar een water pomp vervangen zonder van te voren aan te geven of te vragen of ik mee wil betalen in de kosten??.

Maar is het zo na het vervangen van de pomp heb ik zelf problemen met water een zeer slechte druk we douchen onder een zeer klein straaltje kan ik daar iets tegen doen??

Tevens krijg ik nog 700 euro van hem terug van de stroom afrekening die wilt hij pas eind december doen dus dat wordt dan 21 maanden later na de laatste afrekening en nu hij mijn stand punt weet over die verhoging ben ik bang dat ik die 700 euro niet ga krijgen.

Reclame

JohnD

#19 , 15 nov 2009 22:43

Euh ... ik dacht dat heel die zaak voor de vrederechter ging komen ?
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

huisjes
Topic Starter

#20 , 15 nov 2009 22:46

Euh ... ik dacht dat heel die zaak voor de vrederechter ging komen ?
Dat laaste stukje over stroom wel ja. Maar dit probleem niet of nog niet

JohnD

#21 , 16 nov 2009 00:46

Als een zaak voor de vrederechter komt heb je het volle recht er alles mee in te betrekken. De tegenpartij heeft dit ook.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

huisjes
Topic Starter

#22 , 16 nov 2009 01:04

Als een zaak voor de vrederechter komt heb je het volle recht er alles mee in te betrekken. De tegenpartij heeft dit ook.
Ja maar goed er komt momenteel zoveel op me af van deze beste man waardoor ik zelf de bomen door het bos niet meer eens ziet. Hij komt met op opeenstapeling van dingen. Punt stroom is als niet eens duidelijk en nu is het dit. Ik weet zo me rechten niet eens meer. Deze beste man heeft blijkbaar 1 doel zoveel mogelijk geld verdienen wat ten koste gaat van me gezin. Met een advocaat red je het niet altijd dan alleen bewijzen vinden. Is de vraag wanneer komt het voor de vredes rechter het verzoek is in gediend maar tot die tijd wordt het alleen maar onduidelijk. Maar wat ik al zeg deze topic is iets wat los staat van de stroom gedoe.

Terug naar “Huren”