Dit was de OORSPRONKLIJKE vraag. Jijzelf bent toen, als antwoord hierop, aan komen lopen met de 2 jaarlijkse verplichting tot onderhoud en de nodige attesten hiervan.
Ik heb een vraag in mijn appartement die ik huur zijn er van die oude centraal verwarming....kan ik de huisbaas vragen een nieuwe centraal verwarming te zetten?.Want het huis is koud .Bij intrek hebben ik en me man die verwarming dingen de onderkant los kunnen maken en proper gemaakt van binnen daar kwam zoveel stof en viezigheid uit niet normaal dat is zeker in geen jaren schoongemaakt .
Tiens, dat is toch duidelijk wat er in openingspost staat, of heb ik nu echt de verkeerde bril aan? Help me uit de nood, ThinkHet gaat tenslotte ook niet om stof of vuile radiatoren en ik heb ook nooit beweerd dat daar wetgeving over bestaat, dat is nu weer iets dat uit jullie lolly gezogen word.
Bij intrek hebben ik en me man die verwarming dingen de onderkant los kunnen maken en proper gemaakt van binnen daar kwam zoveel stof en viezigheid uit niet normaal dat is zeker in geen jaren schoongemaakt .
Heb deze discussie laten lezen door mijn mentor, professor aan een Belgische universiteit in verbintenissen recht en algemene huurwetgevingen.
Waarom blijf je dan toch maar verder gaan met artikelnummer spuien?
Al herhaaldelijk gezegd hier dat je geen degelijk advies kunt verstrekken bij ontbreken van essentiële informatie.
Ik denk dat het gewoon een kwestie is van graag het laatste woord hebbenWaarom blijf je dan toch maar verder gaan met artikelnummer spuien?
Al herhaaldelijk gezegd hier dat je geen degelijk advies kunt verstrekken bij ontbreken van essentiële informatie.
Als er volgens u te weinig info vanwege TS is, dan haak je af en gaat er niet verder op in. Je lokt zelf discutie uit.