niet registratie handelshuur

cinroj
Topic Starter

niet registratie handelshuur

#1 , 02 sep 2010 21:47

Na kontrole van mijn handelshuurkontrakt(dd 1 juli 1996) blijkt dat dit inderdaad niet geregistreerd is.De hele zaak word nu verkocht.Officieel heb ik nog geen papieren of opzeg gehad,maar de geruchtenmolen draait,en de vorige eigenaar heeft al laten doorschemeren dat de verkoop zo goed als rond is.Kan ik eventueel nog registreren,wat zijn dan de kosten en staat er ook een boete op?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 02 sep 2010 23:04

Indien u uw rechten wil vrijwaren ten opzichte van nieuwe eigenaar, morgen om 0900 aan het lokale registratiekantoor staan met een kopie van uw contract om het te laten registreren. Kostprijs is een vast recht van €25 en 0,2% van het huurgeld op jaarbasis. Eventuele boete durf ik niet zeggen.

cinroj
Topic Starter

#3 , 04 sep 2010 23:32

Dank voor de tips.Heb mijn kontrakt laten registreren op vrijdag 3 sepember.Totaal betaald 110 registratie 30 boete te laat registratie.

Reclame

Terug naar “Huren”