Waarborg bank doet moeilijk

Stone
Topic Starter

Waarborg bank doet moeilijk

#1 , 01 sep 2010 23:04

Ik heb een waarborg rekening bij een bank (Amerikaanse bank die enkel in grote steden een kantoor heeft) , aangezien ik over een paar maand verhuis vraag ik aan de bank welke papieren ik moet hebben ter vrijgave van de rekening . Nu eist deze bank dat de de huisbaas te samen met mij naar de bank komt om de papieren te tekenen , ze willen de papieren die de huisbaas moet onderteken niet meegeven ter ondertekening.
Mijn huisbaas is een hoogbejaarde man die slecht ter been is en het niet ziet zitten om 25 Km op en af te rijden juist om een papiertje te tekenen dichterbij is geen bank.

Hoe kan ik dit oplossen ?
Recht bestaat niet , alles is een gunst .........

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 02 sep 2010 09:54

Ik heb een waarborg rekening bij een bank (Amerikaanse bank die enkel in grote steden een kantoor heeft) , aangezien ik over een paar maand verhuis vraag ik aan de bank welke papieren ik moet hebben ter vrijgave van de rekening . Nu eist deze bank dat de de huisbaas te samen met mij naar de bank komt om de papieren te tekenen , ze willen de papieren die de huisbaas moet onderteken niet meegeven ter ondertekening.
Mijn huisbaas is een hoogbejaarde man die slecht ter been is en het niet ziet zitten om 25 Km op en af te rijden juist om een papiertje te tekenen dichterbij is geen bank.

Hoe kan ik dit oplossen ?
Gebruik een vergelijkbaar document als dit:
http://www.zakenkantoorvoets.be/Portals ... arborg.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (copieer bvb de tekst naar een worddocument en laat alle verwijzingen naar AXA weg)

Stuur dit aangetekend op naar de bank met copies van de identiteitskaarten. Ik zie niet in op basis waarvan ze dan de terugbetaling nog zouden weigeren.

Lanox
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 sep 2010 09:58

Heb je het probleem ook uitgelegd bij de bank? Ik kan me niet voorstellen dat ze deze situatie nog nooit hebben meegemaakt en daar dus oplossingen voor moeten hebben. Misschien eens met je vuist op tafel kloppen en vragen naar de kantoorverantwoordelijke?

Reclame

Terug naar “Huren”