wordt er geen rekening gehouden met de natuurlijke sleet op het tapijt? (13 jaar?). Probeer de kattenvlekken er met azijn uit te halen. werkt soms grandioos.
Uiteraard, maar zo redeneert een verhuurder niet altijd. De gerechtsexperts wel uiteraard. Voor de poster is raad voor de toekomst misschien handig nl.: wat het verwijderen van die kattenvlekken met azijn dat kan wel een goede tip zijn. Ik was er meestal wel onmiddellijk bij als zoiets gebeurd, en dan is gewoon water voldoende. Het is trouwens niet omdat een kat oud is dat ze overgeeft. Haarballen is een normale oorzaak. Ouderdom in combinatie met nierfalen ook, maar dan zou de poster met zijn dier maar eens nr. de vet moeten. Wat ook veel voorkomt is dat katten overgeven als ze te schrokkig eten op een lege maag. Als het langer dan pakweg 6 uur geleden is altijd slechts een heel heel klein beetje eten geven en 10min. later de rest.
Thnx voor jullie advies.
Het tapijt was volgens hem nieuw toen ik er kwam wonen.
De vlekken gaan er langzaam uit met tapijtshampoo, de hulp gaat het proberen met azijn.
De kat is in heel goede gezondheid, hij is alleen blind.
In mijn volgende appartement ligt er geen tapijt maar vinyl, gelukkig maar.
De huisbaas trekt zich niet veel van zijn appartementen aan, het duurt altijd lang voor er iets gebeurt hier.
Hoe dan ook, ik ben dolblij dat ik hier weg ga.
Thnx nogmaals, TeeKa Freya Isis.