kan ik dat nog vragen aangezien dat de waarborg al vrijgegeven is?
U kan nog steeds de originele facturen opvragen, niettegenstaande de waarborg vrijgegeven is. Daar er hier volgens op een andere door u gestart topic meer dan overduidelijk bedrog is, zou ik onmiddellijk naar de vrederechter stappen. De bedragen die u in dat ander gestart topic opnoemt zijn niet ten laste van de verhuurder en zijn loutere fantasie van de verhuurder. Hij zal alles dus moeten verantwoorden tot in de puntjes met originele facturen. Hier betreft het bedrog dat u pas later ontdekt heeft en nog kan rechtgezet worden. Of die waarborg m.a.w. vrijgegeven is of niet wil niet zeggen dat u geen originele (!) facturen meer kan opeisen, en dan moeten die bedragen dus nog ten uwe laste vallen, wat voor alle duidelijkheid niet het geval is voor beheerskosten en personeel - of woonde u soms in een hotel ? - Die verhuurder is stapelgek IMHO. Ge moet maar durven zeg ik !
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard