Huren van perceel grond op camping

LDB
Topic Starter

Huren van perceel grond op camping

#1 , 25 jun 2010 16:03

Mischien wel een beetje raar of ja ik weet niet wwar het juist thuis hoordt maar ik dacht bij huren.

Nu wij huren jaarlijks een perceel op een camping voor 1 jaar met contract gaande van januari tot december. Maar stel nu dat de verhuurder volgend jaar geen contract meer aanbied en ook geen vooropzeg doet van 3 maanden dan zou ik eens willen weten waar ik recht op heb BV kan ik blijven en een 3 6 9 aanvechten of moet ik verhuizen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 25 jun 2010 16:23

Mischien wel een beetje raar of ja ik weet niet wwar het juist thuis hoordt maar ik dacht bij huren.

Nu wij huren jaarlijks een perceel op een camping voor 1 jaar met contract gaande van januari tot december. Maar stel nu dat de verhuurder volgend jaar geen contract meer aanbied en ook geen vooropzeg doet van 3 maanden dan zou ik eens willen weten waar ik recht op heb BV kan ik blijven en een 3 6 9 aanvechten of moet ik verhuizen.
Staat er niets in het kontrakt mbt niet vernieuwen van jaarlijks contract? De regels die u aanhaalt zijn alleszins niet van toepassing, ze gelden alleen voor het huren van een woning waar men gedomicilieerd is.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

LDB
Topic Starter

#3 , 25 jun 2010 16:50

dank voor antwoord.

nee er staat niets in het contract mbt tot vernieuwen o.d.

Reclame

roharro

#4 , 25 jun 2010 17:40

dank voor antwoord.

nee er staat niets in het contract mbt tot vernieuwen o.d.
Dan loopt het gewoon af op het einde van een jaar.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Huren”