Uittredende plaatsbeschrijving

Huurder80
Topic Starter

Uittredende plaatsbeschrijving

#1 , 22 jun 2010 11:32

Beste,

Wij hebben de plaatsbeschrijving gedaan na ongeveer een maand van onze intrede. Het huis was dus volledig gemeubelieerd. Dit is ook vermeld op de plaatsbeschrijving.

Nu, einde van de maand gaan wij verhuizen. Er zal dus opnieuw een plaatbeschrijving gedaan worden.

Het probleem is: Ik weet dat er enkele dingen waren die niet meer zichtbaar waren tijdens de eerste plaatsbeschrijving omdat die niet te zien waren door mij meubels.

Nu als wij al onze meubels uithalen, zullen zeker en vast enkele dingen te zien zijn die niet op de eerste plaatsbeschrijving te zien waren.

Als de huisbaas zegt dat dit er niet was, en ik zeg van wel.. terwijl op de plaatsbeschrijving wel staat dat de huis gemeubileerd was dus niet alles goed zichtbaar was.. wat dan?

Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 jun 2010 16:27

Een PB maak je best in een lege woonst, dan is ales goed zichtbaar. Nu vrees ik dat je eraan bent voor de moeite.

Vandebos

#3 , 22 jun 2010 17:05

Dan is het zaak zo objectief mogelijk te onderhandelen. Indien jullie er niet aan uitraken zal er externe arbitrage dienen ingeroepen te worden.

Reclame

Huurder80
Topic Starter

#4 , 23 jun 2010 11:55

Bedankt voor de meningen!

Terug naar “Huren”