Water rekening

meneer peer
Topic Starter

Water rekening

#1 , 30 mei 2010 22:48

Goedeavond,

Ik weet niet of ik dit in het juiste subforum plaats. Maar aangezien ik in een huurwoning woon, lijkt mij dit de beste keus.
Ik woon sinds een paar maanden op kamers (heb deze kamer overgenomen van een andere student).
Onze woonsituatie is als volgt.
Ik woon samen met een andere jongeman op de bovenste 2 verdiepingen van het huis.
De onderste verdieping wordt gebruikt als kantoorruimte van een hypotheek bedrijfje.
Totaal 3 mensen.

De regeling met de rekeningen van het gas,water en licht zijn als volgt.
Samen met mijn medebewoner boven betalen wij 2/3 van het bedrag van de rekening aan de man onder ons. Hij betaald de volledige rekening.

Nu is het reeds genoemde bedrijfje failliet. De man betaald (zo heb ik me laten vertellen door de huisbaas) al maanden geen huur meer.
Maar ook niet het gas, water en licht.

Ik moet ook even vermelden dat sinds ik weet dat hij geen rekeningen meer betaald, het geld voor gas,water en licht op een spaar rekening heb gezet.
Zo heeft deze man nog wel 2 maanden geld van mij gekregen maar daarmee niet de rekeningen betaald.

Nou kreeg ik gisteren te horen dat wij afgesloten gaan worden van het water. Omdat meneer dus die rekeningen niet betaald.
Wat zou ik hier tegen kunnen doen? De huisbaas probeert deze man al weg te krijgen, maar het schijnt dat hij de onderste verdieping als woonruimte huurt. Wat het dus allemaal zeer ingewikkeld maakt.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”