Bedankt voor jullie reacties

De inspecteur is ondertussen wel langs geweest bij mij thuis, maar ze heeft geen pv opgesteld en ze gaat ook niets met de klacht doen. De huisbaas had geklaagd over rommel in de gemeenschappelijke delen en dat het een troep zou zijn in mijn appartement wat dus absoluut niet waar was. De agente was het dus mooi met mij eens en ze zei dat de huisbaas waarschijnlijk de klacht heeft ingediend omdat hij ons graag zijn appartement wil uitzetten en als hij weer vervelend gaat doen is het beter om een klacht tegen hem in te dienen.
Ik ben intussen bij de Huurdersbond geweest en zij beweren dat mijn contract een mondeling contract is geworden met een geldigheidsduur van 9 jaar. De opzeg deugt dus niet en daarnaast zou ik een rappel AS moeten sturen om de herstellingen aan het dak te laten uitvoeren.
Maar ik ben als de doods voor die lui

Ik vermijd liever conflicten, want ik weet nu al dat meneer en mevrouw de volgende dag voor mijn deur staan en daar heb ik geen trek in

.
Hoe kan ik dit nu het beste oplossen? Een verzoeningspoging? Als ze het hard willen spelen sturen ze me zeker een opzeg wegens eigen gebruik

. Dan heb ik dus geen keus en moet ik er wel uit.....