Hallo
ik ben huurder van appartement wij hebben voor onze afvalcontainers een overdekte ruimte met verharding .
nu blijkt dat deze in bouwovertreding staat en deze verharding eruit moet en het dak er voor de helft ook terug af moet.
nu wil mijn verhuurder daar dus gewoon bomschors gaan leggen .
dit is dus voor ons wel een luxe die wegvalt maar verhuurder eist wel indexatieaanpassing terwijl er een bouwovertreding is .
kan ik hiervoor huurvermindering eisen .
het is ook zo dat terras van de onderburen te groot is wat ook bouwovertreding is maar dit heeft hij gelegaliseerd gekregen door ervoor te betalen maar daardoor moet er dus een andere verharding worden weggenomen daarom dus overdekte ruimte voor afvalcontainers van alle bewoners die die weg moet.
Ook woont hij hier 3 huizen verder en loopt hier dus dagelijks rond op ons terein aan de carrports waardoor wij dus niets van privecy hebben .
wij hadden hier in begin 2 parkeerplaatsen eentje in de carport en 1 buitenwaar ook onze nr plaat hing zoals ook andere buren dit hebben maar deze heeft hij ons afgenomen en daar heeft hij nu bordje parkeerplaats bezoekers gehangen ,gewoon om ons te pesten .nu verwacht hij van ons dat wij onze 2de wagen op parking van aldi parkeren en bezoekers mogen hier wel op terein parkeren. andere bewoners mogen hier wel parkeren .