bewijs van woonst

PASCAL.032
Topic Starter

bewijs van woonst

#1 , 27 jan 2010 22:53

Ik heb met een huurder een contract gesloten 1/2009.
Ik ga ze nu naar de vredegerecht roepen wegens achterstallige huurgeld en ontbinding contract.
Toen ik bij de woondienst een bewijs van woonst ging halen blijkt dat ze niet is ingeschreven op mijn adres. Volgens hun advies ging ik naar de gemeente van haar oude woonplaats en daar kreeg ik een bewijs van woonst waarop staat dat ze op haar oud adres is uitgeschreven maar er is geen gekend nieuw adres.
Wat moet ik verder?[/b]

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 27 jan 2010 23:06

Dat is een situatie die ik nog niet heb meegemaakt. Informeer even op de griffie van het vredegerecht?

Ik heb een licht vermoeden dat u een verklaring bij de politie zal dienen te gaan afleggen.

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 jan 2010 23:43

Op het verzoekschrift dat u neerlegt vermeldt u:
"Met als laatst gekende woonplaats ..., thans zonder gekende woonplaats, in feite verblijvende [adres gehuurde woning]"

scorpioen

Reclame

PASCAL.032
Topic Starter

#4 , 27 jan 2010 23:45

Op het verzoekschrift dat u neerlegt vermeldt u:
"Met als laatst gekende woonplaats ..., thans zonder gekende woonplaats, in feite verblijvende [adres gehuurde woning]"

scorpioen
Is dat zeker o.k. voor de rechter?

PASCAL.032
Topic Starter

#5 , 31 jan 2010 22:55

Om u op de hoogte te houden:

Ben op de griffie van het vredegerecht informatie gaan vragen, als huurder niet ingeschreven staat op geen enkele adres, hem je geen bewijs van woonst nodig om een geding aan te vragen.

Terug naar “Huren”