Enkele vragen over onze huurwoning

Nickytje1991
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Enkele vragen over onze huurwoning

#1 , 27 jun 2023 17:30

Om een profiel te schetsen: een oude alleenstaande woning met stallingen achteraan.
Punt 1 : Huisbaas tapt water en elektriciteit af aan onze tellers maar heeft voor elk een niet gekeurde meter voorzien waardoor ik elke afrekening zowel voor water en als elektriciteit alles moet berekenen en moet achter moet verantwoorden of het wel het juiste bedrag is.

Punt 2 : door verbouwingen aan de stallingen is er een vloed van werkvolk rond ons . De toegang is een algemene maar ons gedeelte is wel afgesloten. Toch lopen werkmannen en huisbaas continu over onze koer om in een kot te geraken waardoor onze hond zot word.
Eveneens komt ie te pas en te onpas kloppen voor een kabel binnen te leggen of even dit of dat te doen .
Nu was er bij intrek afgesproken. Die deur dicht te maken en een te maken buiten het stuk wij huren ( 2 jaar geleden , nooit gebeurd )

Punt 3 : oud huis , oude leidingen. Leidingen van de verwarming verliezen veel druk bij gebruik . Wilt ie niks aan doen. Kelder heeft altijd water ... wilt ie niks aan doen... nu merk ik dat als je een glas water van de kraan neemt en een dag laat staan het glas aangeladen is met roest en een soort slijm achtig ding maar wilt ie niks aan doen.

Kan iemand mij aub hier even mee helpen want ik weet niet goed meer stel ik me aan ? Of is dit echt niet juist.

mava105

#2 , 27 jun 2023 20:00

Vraag een woning controle aan bij uw gemeente.

justice speaker

#3 , 29 jun 2023 07:58

Ik ben het eens met mava105, vraag een woning controle, het risico is wel dat je daar weg moet.
DEMOCRATIE = De eerlijke verdeling van de ontevredenheid.

Reclame

Terug naar “Huren”