Sorry voor me late reactie op het gevolg van de arrestatie van me verhuurder.
Zijn voor ons harde dagen geweest en de puzzels vallen nu mooi in elkaar. Me verhuurder is inmiddels op vrije voeten maar moet zich beschikbaar houden voor verdere onderzoek.
Maar goed het stroom probleem is nu duidelijk me verhuurder heeft toegeven dat de melk machine op mijn groep liep (kon ook niet anders bewijs was al geleverd door de stroom beheerder)Maar dat was niet de hoge rekening waar hij mee kwam. Me verhuurder heeft misbruik gemaakt van me eigen on oplettendheid hij heeft gewoon de begin stand weer gepakt van 2005(wat we al betaald hadden)Waar door ik een hoge stroom rekening had en veel moes bij betalen. Me verhuurder heeft daarop tegen de politie gezegd dat het pure wraak was omdat ik er achter gekomen was dat hij warm water jatte van onze boiler en dat hij een nieuwe boiler moes installeren op zijn kosten.
Wat betreft bank rekening heeft me verhuurder ook toegegeven. Hij beweert dat hij de laatste 12 maanden 4 keer bij een bekenden van hem die de directeur is van mijn bank de gegevens heeft opgevraagd en gekregen heeft(die bank directeur is nu geen directeur meer hij is op staande voet ontslagen

) Waarom me verhuurder die interesse had in me bank gegevens zijn verklaring was hij wilde zoeken of ik of wij illegale dingen deden omdat wij een vermoede hadden dat er met de stroom iets niet klopte.
Over in de woning komen was hij in het begin erg hardnekkig in. Maar ook dat heeft hij toegegeven. Hij wilde weten wat er precies in de woning gebeurde en of er niks te halen viel qua geld. Hij zegt dat hij het stuk of 10 keer gedaan heeft zonder ik er iets van wist.
Maar het schijnt dat hij ook mazout gejat heeft uit mijn tank daar wist ik weinig van maar had wel een klein vage vermoeden. Hij heeft dat mazout gebruikt voor z'n auto zodat ij naar het cafe kon elke dag

.
Ook met ons huis is er veel aan de hand de inspecteur van de brandweer noemt het een huis een bom. De mazout kachel is op en stoot gevaarlijk veel troep uit via de deur van de kachel bij te lang in de kelder verblijven met de kachel aan kon wel eens lijden tot een gevaarlijke situatie zoals CO vergiftiging. En de kachel verliest veels te veel water waarop een CO vergiftiging ten sprake komt.
Er komt nog een woning inspecteur voorbij de komende week(lekker net voor de kerst) Die wilde meer info over de steun balken en de staat van het huis. Maar er werd me al gezegd dat ik rekening houden moes dat het huis onbewoonbaar verklaart zou worden en daar gaat je kerst dan.
Het onderzoek loopt veder nog. Maar me verhuurder heet genoeg shit aan z'n hol zijn koeien zijn voor twee weken allemaal opgehaald en zijn auto is in beslag genomen. Maar zulke dingen mag ik dan weer niet weten helaas.
Maar tot zover het verhaal