discriminatie op basis van nationaliteit

jefke007

discriminatie

#16 , 06 dec 2009 13:27

het lijkt mij nogal ingewikkeld om het op die manier te zoeken : er wordt oa maar een bepaalde tijd eventueel toegang tot dat bestand verleend.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 06 dec 2009 13:32

euhh neen. Iedereen heeft full time toegang tot die bestanden.

Niet leden van rapidshare dienen een korte tijd te wachten vooraleer ze het bestand kunnen afhalen en zullen een lagere snelheid hebben dan leden maar de grootte van de bestanden gebruikt voor dit forum is dermate klein dat dit geen invloed zou mogen hebben.

Idealiter sla je het bestand onmiddellijk op op je HD en open je het vanaf je eigen HD.

Eerste keer dat ik "klachten" krijg. :o Ik gebruik deze werkwijze voor dit forum en andere en eveneens voor mijn studie materiaal aan de VUB...

kimi84
Topic Starter

#18 , 06 dec 2009 20:59

allemaal bedankt voor jullie adviezen!

Ik ben naar de huurdersbond gegaan, en zij hebben me aangeraden om iedereen die hij weigert een papier te laten ondertekenen, met hun gegevens, en dat ze kandidaat-huurder zijn.
Daarna moet ik met deze gegevens naar de rechtbank gaan.

De huisbaas is helaas niet zo dom geweest om het zo in het contract te zetten, nee, dat zou het mij natuurlijk wel wat makkelijker hebben gemaakt, maar jah :D

We moeten nu maar eventjes geduld hebben, en vertrouwen op een goede afloop zeker? Ik zal hier nog posten hoe het uiteindelijk afloopt ( hopend dat dat einde er gauw aankomt....!)

Reclame

Terug naar “Huren”