het huurcontract wordt verbroken ik ben gedetineerd

versa24u
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

het huurcontract wordt verbroken ik ben gedetineerd

#1 , 04 mar 2021 17:03

ik zit in de gevangenis en heb de huur van februari 2021 niet kunnen betalen. Nu ontvang ik een schrijven dat de huurbaas naar het vredegerecht stapt om mij uit huis te zetten. kan dit zo maar? Wat zijn mijn rechten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur

#2 , 04 mar 2021 17:11

Om een realistische inschatting te maken van wat u kan inbrengen tegen de eis van de huisbaas, zou u ongeveer een schatting moeten kunnen maken wanneer u weer in het gehuurde pand kan trekken.

Tracht anders nu reeds een redelijke, onmiddellijke verbreking te bekomen. Kan de sociale dienst van uw instelling geen hulp bieden, ook voor tijdelijke opslag van uw inboedel?

bosprocureur

#3 , 04 mar 2021 17:12

Om een realistische inschatting te maken van wat u kan inbrengen tegen de eis van de huisbaas, zou u ongeveer een schatting moeten kunnen maken wanneer u weer in het gehuurde pand kan trekken.

Tracht anders nu reeds een redelijke, onmiddellijke verbreking te bekomen. Kan de sociale dienst van uw instelling geen hulp bieden, ook voor tijdelijke opslag van uw inboedel?
De huurachterstand gewoon laten oplopen is wat zinloos, denkt u ook niet ?

Reclame

versa24u
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 mar 2021 17:54

IK heb een goede vriend bereid gevonden de achterstallige huur te betalen

Terug naar “Huren”