Naast on shuishuur betalen wij jaarlijks vaste kosten die vastgelegd zijn in ons contract en ong. 150 eu per jaar bedragen. Vorig jaar betaalden wij 121.36 eu voor die vaste kosten. In augustus kregen wij een factuur voorgeschoteld voor die kosten van ong 363 eu (?). Wij hebben dan ook een aangetekedende zending opgestuurd naar de eigenaar dat dit bedrag niet klopte, hem verwezen nr dat bedrag in ons contract en hebben hem ook een gedetaileerde overzicht gevraagd.( Tot nu toe nog niets gekregen) Een paar weken geleden kregen wij een nieuwe factuur met een bedarg van ong 214 eu. Wij hebben hem dan gebeld en gevraagd hoe dit kon en hij antwoordde dat hij 3 keer de septische put moeten legen heeft omdat er verstoppingen waren (er zijn hier nl 3 appertementsblokken, waarvan hij de middenste met 6 appertementen verhuurd, de andere blokken zijn van andere eigenaars, die ook vaste kosten betalen zoals de huurders). Hij vertelde mij ook dat het bedrag van de vaste kosten kon afwijken. Mijn vraag tot hoever kan die afwijking gaan en moeten wij nu dat bedrag betalen of juist 150 eu zoals in ons contract(staat er toch niet voor niets in?)
MVG
Becky