gerechtsdeurwaarder

dorinka
Topic Starter

gerechtsdeurwaarder

#1 , 15 okt 2009 19:25

Wij kregen in een pas gekocht huis waar wij nog niet staan ingeshreven en ook nog niet wonen twee brieven van een gerechtsdeurwaarder. 1 op mijn naam, de andere op naam van mijn man. ik dacht dat een deurwaarder dit in handen moet geven ? werken beiden voltijds, en hebben niets aangenomen vandaag. Wij komen er pas het week end om de werken verder te zetten. Er is geen stempel van de post. Het gaat over waar wij nu nog wonen, maar een polyvalente opslagplaats zou zijn

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 15 okt 2009 19:44

Het zal een gewone brief zijn. Niet het betekenen van een vonnis of dagvaarding.

dorinka
Topic Starter

#3 , 15 okt 2009 22:50

Het zal een gewone brief zijn. Niet het betekenen van een vonnis of dagvaarding.
Toch is het een dagvonis voor 29 oktober 14h00. Kan dat zomaar in de brieven bus getoken worden, dit moet toch overhandigd geworden aan de persoon in kwestie dacht ik ? Daar ons adres er nog niet staat, dit weet de advocaat en de klachtindiener ook. Begrijp het niet. Hopelijk krijg ik meer informatie. Er staat al een bedrag aan schulden , plus een aanrekening van de deurwaarder en zijn nog geen enkele keer naar een zitting moeten gaan. Alleen een eerste schrijven van de advocaat waar wij nu nog huren, en dit ook op ons ander adres waar wij nog niet ingeschreven staan of wonen. Deze werd ook zonder aangetekend schrijven, maar dan wel verstuurd via de post naar ons toekomstig adres op 6 oktober. Raar maar waar.

Reclame

Terug naar “Huren”