#1 , 02 okt 2009 23:42
Na alle informatie die ik gelezen heb op jullie forum, de raad van mijn ex schoonvader die zelf twee appartementen verhuurd heb ik eindelijk gecontacteerd...Wij zijn simpele mensen, goedgeloofvig. Ik sinds ik in Antwerpen woon, mijn man is van hoboken. Maar ik ben van Evere, gedurende anderhalve maand heb ik mijn plan getrokken met 1 inkomen,2 kinderen,kinderbijslag geen allimentatie ! Ik betaalde 675 euro aan huur met een inkomen van toen ongeveer 1200 euro. Ik ben fier dat ik steeds mijn huur kon betalen, al moest ik soms op het einde van de maand euro centjes bij elkaar houden om het brood te kopen. Maar wat ik vind van Boom ?...Een schande ! Mijn toekomstige echtgenoot ben ik toen gevolgd, zijn nu getrouwd maar hadden geen spaarcentjes maar zijn gelukkig. Nee, wat er nu al voor de 2de maal hier gebeurd met die verhuurders is een schande. Ons zo onder druk maken, hij had eerlijk moeten zijn. Hij wist dat wij uit een krotwoning kwamen, en de situatie waarin wij nu zijn is zuiver zijn fout.