Kloon van immo daagt mij voor het vredegerecht

bosprocureur

Re: Kloon van immo daagt mij voor het vredegerecht

#16 , 25 nov 2019 16:18

Een verhuurder kan zijn eigendom gedurende de huur zonder enig probleem overdragen aan een derde, de huurder betaalt vanaf het moment hij in kennis is gesteld dan gewoon huur aan die derde persoon.
De vraag is niet wie de eigenaar is. De vraag is wie de verhuurder is.
Als ik dit zo lees, wordt het stilaan niet zozeer de vraag wie eigenaar of verhuurder is, maar wie de pineut zal zijn :evil:

TS maakt de grootste kans volgens mij. Met (40 maand huur??) een paar tienduizenden achterstallige huur, intresten en schadevergoedingen, wat eigen advocaatskosten, gerechtskosten van de tegenpartij(en), een nakende verhuis....
Maar als goede huisvader hebt u hiervoor al een provisie aangelegd, geen probleem dus ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#17 , 25 nov 2019 17:41

Waarom heeft TS die huurachterstand zo laten oplopen. Dat is voor de VR een reden voor onmiddellijke verbreking, ondanks zijn warrige uitleg over oplichting en fraude. Werden er dan nooit rappels en herinneringen verstuurd door de verhuurder?

Franciscus

#18 , 25 nov 2019 17:46

Heeft ABC en daarna de opvolgers aan u laten weten dat zij nu optreden als verhuurder?

Reclame

Thomas Morus

#19 , 25 nov 2019 18:39

U kunt dat in uw verdediging aanvoeren tegen degene die u dagvaardt.
Maar ik vrees dat de rechter het eerder in u nadeel dan voordeel zal gebruiken.
Uw advocaat heeft de bui ook al zien hangen.
Braaf betalen wat men vraagt en geen onnodige bijkomende kosten veroorzaken dat is de boodschap.
Laatst gewijzigd door Thomas Morus op 25 nov 2019 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

bambipower

#20 , 25 nov 2019 18:40

Franciscus, daar kan topicstarter wsl niet op antwoorden, want hij leest de brieven niet die ze hem sturen. Lees even zijn berichtgeschiedenis van 9 jaar geleden ( en de rest ) bvb : viewtopic.php?f=31&t=72528&p=429165#p429165

Arkan
Topic Starter

#21 , 26 nov 2019 16:01

Heeft ABC en daarna de opvolgers aan u laten weten dat zij nu optreden als verhuurder?
Nee. Dat is dan ook de reden waarom mijn advocate een voorstel heeft gedaan dat ik de helft zou betalen van wat ze vragen in ruil voor doorhaling van de zaak.

jef007

#22 , 27 nov 2019 16:59

wat is een ""kloon""?

Arkan
Topic Starter

#23 , 28 nov 2019 16:18

https://www.fsma.be/en/cloned-firms

Cloning is a form of fraud in which swindlers take on the identity of existing persons or firms, such as lawyers or investment firms. In this way they lead consumers to believe that they have the necessary authorization to offer certain financial services.

bosprocureur

#24 , 28 nov 2019 16:22

En dat spelletje zou al jaren bezig zijn ?
Kan ik moeilijk geloven.

Terug naar “Huren”