Volgens mij probeert onze huisbaas ons dingen aan te rekenen die niet juist zijn.
Eerst en vooral heeft hij hier geen opmerkingen over gemaakt tijdens de bezoeken met potentiële huurders tijdens onze opzeg. Enkel bij de uitgaande plaatsbeschrijving komt dit boven. Nu hebben we zelfs geen kans meer om dit zelf te herstellen. Alhoewel het volgens mij slijtage is en geen schade.
Ter info: wij hebben 12jaar gehuurd. Geen idee hoe oud alles is, maar dus minstens 12 jaar.
1) sommige verkleuringen op silicone van bad. Dit gaat over 4 plekjes van minder dan 1cm op een totale lengte van 2 meter silicone. Dit wil hij opnieuw laten spuiten door vakman.
2) douchewand 3-delig vouwsysteem waarvan het scharnier van 1 paneel wat speling heeft. Hier wil hij een nieuw scherm.
3) licht in berghok dat soms niet brand. Lamp is ok, is probleem met schakelaar of bekabeling. Wil hij opnieuw laten bekabeling.
4) 1 vloertegel van 40*40 waar en stukje van 1.5 cm uit is. Hier wil hij nieuwe vloer.
Graag Uw raad. Voor mij is dit gewoon slijtage, maar ben natuurlijk betrokken partij.