Huurder opgepakt door politie

Marc_garage
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Huurder opgepakt door politie

#1 , 23 nov 2019 13:40

Beste,

hierbij een vraag, waar ik hoop dat ik een goed advies op krijg.
De man is opgepakt door de politie en moet wellicht voor een langere tijd naar de gevangenis.
De vrouw van de huurder is, voordat haar man werd opgepakt, vertrokken. Wellicht naar het buitenland. Ik weet zelf niet waarheen en heb van de politie vernomen dat ze geseind staat.
Enkel de vrouw is geregistreerd op het adres, de man niet. Beiden hebben wel het huurcontract ondertekend.
Het huis is op dit moment voor het onderzoek verzegeld door de politie. De huur is tot nu toe altijd netjes betaald, maar nooit met een domicilie.
Wat kan ik het beste doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur

#2 , 23 nov 2019 14:01

Wat ik ooit gedaan heb, is contact opnemen met de sociaal assistent in de gevangenis, en het probleem voorleggen.

Ik herinner me niet meer exact hoe het juist ging, het was in vorige eeuw, maar na wat over en weer geschrijf plus af en toe wat frisse tegenwind van betrokkene kwamen we tot een aanvaardbare oplossing.

Proberen maar zou ik zeggen.

Reclame

Terug naar “Huren”