Hoe huur opzeggen door verhuurder aan huurder?

srida
Topic Starter

Hoe huur opzeggen door verhuurder aan huurder?

#1 , 11 aug 2009 09:01

Goedemorgen,

Hopelijk staat mijn vraag hier goed.
Wij hebben een huurder, die problemen veroorzaakt o.a. niet betalen, geluidsoverlast, problemen met de gemeente. (recreatiewoning)

Nu willen wij hem iig een aangetekende brief sturen en hem eigenlijk laten weten (staat in ons contract dat dat kan) dat we hem zsm eruit willen hebben. Maar hoe pak ik dat aan, heeft iemand misschien een voorbeeld brief?

Alvast bedankt voor de hulp/advies

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 11 aug 2009 09:13

Om welk type van contract gaat het hier? 3-6-9 of contract van 3 jaar of minder?

Is het pand verhuurd als recreatiewoning of huurwoning?

Welke zijn de opzegvoorwaarden opgenomen in het contract waarover u spreekt?

srida
Topic Starter

#3 , 11 aug 2009 10:09

Om welk type van contract gaat het hier? 3-6-9 of contract van 3 jaar of minder?

Is het pand verhuurd als recreatiewoning of huurwoning?

Welke zijn de opzegvoorwaarden opgenomen in het contract waarover u spreekt?
Het gaat om een contract van minder dan 3 jaar, was 1 jaar vast en daarna niets vast.

Het gaat over een recreatiewoning.

De voorwaarden van opzeggen is 3 maanden, mits de huurder zich niet aan de regels houd dan kan die er per direct uitgezet worden. (staat in contract).

Dus opzich staat dat er wel alleen geen idee hoe ik netjes moet formuleren dat we het contract beeindigen :oops:

iig bedankt alvast voor het kijken

Reclame

Terug naar “Huren”