Mijn schoonvader verhuurt 2 huisjes.In het ene woont mijn dochter,in het andere een alleenstaande vrouw mét 2 honden.Na herhaaldelijke pesterijen,en aangifte bij politie van bedreigingen en stalken beslist mijn schoonvader het huurcontract op te zeggen bij die huurster.Mijn zoon die samenwoont bij de ouders van zijn vriendin wil eventueel dat huis verder huren,questie van wat privacy,dus dan is er dadelijk een nieuwe huurder,én tevens blijft het in de familie.Mijn schoonvader zend een aangetekende brief,dat ze eind juni eruit moet zijn.Hij vergeet er echter bij te zetten dat het huis aan een kleinkind verhuurt gaat worden.Die huurster gaat naar de huurdersbond en die zeggen dat ze pas eind augustus eruit moet.Niks aan te doen dus,we leggen ons erbij neer en ondertussen gaan de pesterijtjes verder maar we trekken er ons niks van aan.Nu krijgt mijn schoonvader ineens terug een aangetekend schrijven dat die huurster 6 maand uitstel vraagt,want ze is pas geopereerd en kan dus geen andere woonst zoeken.Mijn zoon heeft echter al een deel meubeltjes gekocht die begin september zullen geleverd worden.De vraag is,KAN DAT ZOMAAR dat die vrouw nu ook nog eens 6 maand langer mag blijven? Ze heeft van december de tijd gehad om rond te kijken en te zoeken.Ook al is ze geopereerd,ze rijd elke dag rond met haar auto,ze heeft internet én telefoon.Dit lijkt mij eerder nog eens extra pesterij!Wat kunnen we hier aan doen?Mijn email is:
huygens.l@telenet.be