Geen gehoor huisbaas en Immo

Naomi krina
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Geen gehoor huisbaas en Immo

#1 , 21 jan 2019 10:56

Beste,
Ik heb al een hele tijd problemen bij mijn thuis. Dampkap al sinds begin kapot, pas loodgieter laten komen voor lekkende geiser. Deze loodgieter vertelde Dat geiser al jaren wettelijk niet meer toegestaan is. Deze moet vervangen worden. Dan nog warm water in keuken wat moet worden geïnstalleerd,...
Ik heb al offertes laten opmaken voor huisbaas en Immo. Maar huisbaas is gewoon nooit bereikbaar. Wat kan ik hier aan doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Markje

#2 , 21 jan 2019 11:00

Als u het adres van uw huisbaas weet en dat van de immo, ze alle twee aangetekend in gebreke stellen en ze 14 dagen tijd geven om het op te lossen.

mava105

#3 , 21 jan 2019 12:14

Wat komt de immo daartussen nog doen? Huur jij van hen, of van de huisbaas? Wiens naam als verhuurder staat er in het huurcontract?
Heb je al eens een aangetekende brief naar de verhuurder gestuurd?

Reclame

Naomi krina
Topic Starter

#4 , 22 jan 2019 10:11

Naar mijn weten huur ik van de Immo. Maar deze vertelt me steeds gewoon dat ze huisbaas niet vast krijgen en het nodige proberen te doen. Ik moest hun de offertes doorsturen van loodgieter en deze zou aan huisbaas doorgegeven worden. Maar het gebeurt niet.. het blijft al aanslepen sinds ik hier woon. (Bijna een jaar) zal de aangetekende brief eens proberen.

mava105

#5 , 22 jan 2019 11:36

Aangetekende brief + kopie via de gewone post waarnaar je verwijst in die aangetekende.
Wiens naam staat er in de huurovereenkomst als verhuurder? De verhuurder of de immo?

Naomi krina
Topic Starter

#6 , 24 jan 2019 11:28

Dit zal ik zo dadelijk na mijn werk nakijken

Terug naar “Huren”