problemen sociale huisvesting

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Re: problemen sociale huisvesting

#31 , 22 jan 2019 20:04

Weer prachtige beeldspraak:

"dat ik begot niet weet hoe al die interpuncties te gebruiken jarenlang werk in gestoken maar blijf altijd op het zelfde punt hangen

Subliem!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
markske11
Topic Starter
Berichten: 61

#32 , 22 jan 2019 20:23

kijk asperger met jou zou ik echt is graag door een deur willen je blijft maar stoken olie op het vuur gooien achter je toetsen bord grote bek denk dat het in het echte leven een stuk minder is verder ga ik niet meer de moeite nemen om op je gestook te antwoorden je stookt maar verder blijf maar op mijn taal gebruik bashen dan ben jij het die laat zien wat voor kerel je bent ik heb je al de optie gegeven om ff een cammetje met me te doen blijkbaar omdat je er van overtuigd ben dat ik een snotneus ben je achter een nick name verbergen is heel gemakkelijk dus als je lef hebt laat maar weten of je ff een cam wilt doen dan is dat probleem ook gelijk opgelost of is de beschermende nick er dan niet meer zou ik zien hoe je er in rl uit ziet zou dan mss

Reclame

Terug naar “Huren”