Ik raad niemand iets aan. Ik stel enkel vast dat vele verhuurders zelf de rekening maken en beslissen te verkopen.Ja ik begrijp wat u bedoeld, maar toch, je kan ze moeilijk allemaal aanraden hun eigendom te verkopen
Die twee hebben niets met elkaar te maken. Er zullen vast en zeker voorbeeldige huurders met een migratiachtergrond zijn, en ik ken gevallen van Vlaamse huurders die er echt een smeerboel van gemaakt hebben.en trouwens beteren zal het toch niet meer. Dat is het gevolg van immigratie,
Dat is het, inderdaad. We zijn naar een maatschappij aan het evolueren waar de normen en waarden die mij bijgebracht zijn als ik jonger was, echt aan het vervagen zijn. En dit heeft niets met "de jeugd van tegenwoordig" te maken, maar alles met "de mentaliteit van tegenwoordig". Als ik zie wat voor uispraken veertigers en vijftigers soms doen...mensen die op andere waarden en manieren leven, met 2 of 3 gezinnen op 1 appartement gaan wonen of gewoon belgen die overal en aan alles hun voeten vegen.
Anyway, we wijken af...