Beheerder camping verbied toegang

Blacksheep214
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Beheerder camping verbied toegang

#1 , 18 dec 2018 22:41

Hallo, ik heb een stacaravan (mijn eigendom) op een camping in de Ardennen. Ik betaal op jaarbasis en wij mogen er het hele jaar naartoe. Nu plots verbied de eigenaar de toegang tot het terrein waar onze caravans staan, net voor de feestdagen dan nog wel, omdat hij de electrische installatie niet tijdig in orde heeft laten brengen. Plots kunnen wij dus niet aan onze eigendommen (caravans) , terwijl er risico bestaat op schade door vocht en dergelijke doordat we het onderhoud niet kunnen doen. Dakgoten proper houden, vochtvreters leegmaken en nieuwe pastilles insteken, enz, enz ... Er werd ons ook niet medegedeeld hoelang het zal duren en de melding kwam op de Facebook pagina en via mail... Velen van ons hadden plannen en reservaties op restaurant in de buurt (waarvoor reeds voorschotten werden betaald) ... Wat kunnen wij doen ? Wat zijn onze rechten ? Hij dreigde er even mee (onder het mom van een wansmakelijke grap), op Facebook, om de camping te verkopen omdat mijnheer de kritiek op zijn plotse beslissing niet kon verkroppen. Hij wist al lang genoeg vooraf wat hij diende te doen voor de electrische installatie en het snoeien van bomen waar hij ook op speelde om zijn plotse beslissing te rechtvaardigen..

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 18 dec 2018 22:47

Als de veiligheid niet gegarandeerd kan worden, moet de toegang inderdaad verboden worden. Als er nalatigheid is van zijn kant, kunt u de geleden schade uiteraard terugvorderen op hem.

Reclame

Terug naar “Huren”