Verhuur bouwgrond

Matdc
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Verhuur bouwgrond

#1 , 25 okt 2018 13:05

Ik had eens een vraag ivbm het verhuren van mijn bouwgrond.

Er is iemand die mijn grond wou huren en we waren een prijs overeen gekomen ( gewoon rechtstreeks in de hand). Nu had ik een contract opgemaakt met informatie en gegevens zodat er ook iets schriftelijk was nu heeft Deze huurder mijn grond al in gebruikgenomen en is begonnen metal zijn "producten" daar al te plaatsen hij heeft ookal een deel betaald maar nog niet het volledige bedrag. En ook nog geen handtekening geplaatst. Ik heb hem al meerdere malen gecontacteerd om het contract te komen tekenen en te betalen, en daar antwoord hij steeds op maar komt nooit op dagen. Wat kan ik hier aan doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 okt 2018 16:38

Hem aangetekend aanschrijven met de melding dat je hem nog 10 dagen de tijd geeft om te tekenen en te betalen. Dat je anders via VR de ontruiming van de grond zal moeten aanvragen met inbegrip van een schadevergoeding.

Reclame

Terug naar “Huren”