lekkende afvoer in garage

markske11
Topic Starter
Berichten: 61

lekkende afvoer in garage

#1 , 21 feb 2018 21:21

Wij huren een garage van een woningbouw vereniging. enkele jaren geleden hebben wij gemeld dat de garage blank komt te staan als het regent.
Ze hebben hun technieker gestuurd die vastlegde dat de afvoer verstopt is en de afvoer los is gekomen van het dak? maar door dat het vroor moest de reparatie worden uitgesteld tot het warmer zou worden.
na lange tijd hebben we terug gebeld mits we niks meer hoorde en weer technieker gekomen deze maakte foto's en vertelde dat hij heet doorging geven .Nu hebben wij een maand geleden terug naar die volkshuisvesting gebeld en het probleem gemeld weer een technieker langs geweest
Na 2 jaar kregen wij eindelijk antwoord de reparatie is voor onze rekening want wij hebben het dak niet goed onderhouden hierdoor is de afvoer verstopt geraakt Nu belt er vandaag een loodgieter dat hij morgen langs gaat komen om de afvoer te maken en of wij de rekening even willen betalen.
Dus die woningbouwvereniging stuurt een loodgieter zonder ons eerst op de hoogte te brengen of dit wel goed is.

De afvoer is op het dak open er staat geen spinnenkop op om de bladeren tegen te houden onze garage zit vast aan andere garages en bestaat uit een dak dus al het water vuil wat op dit dak komt loopt weg via die afvoer Volgens de woningbouw vereniging moeten wij het dak proper houden maar er zijn 4 garages en de afvoer zit in onze garage dus zij vinden dat wij dan maar elke keer op het dak moeten kruipen om de afvoer bladerrijk te houden zij zeggen wij hebben vroeger spinnenkoppen om de afvoer gezet maar er word gevoetbald door kinderen die op de garages kruipen de schatting om de afvoer te laten maken word geschat op 325 euro kunnen zij dit eisen dat wij dit betalen

ik ben zelf invalide en ik kan onmogelijk zelf op dit dak kruipen en ik zie de huurders van de andere garages nu niet echt die afvoer schoonmaken zoals de woningbouw vereniging wilt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6854

#2 , 21 feb 2018 22:42

Woningbouwvereninging?

Dat klinkt erg Nederlands.

In dat geval zal u wellicht beter geholpen zijn op een nederlands forum, denk ik.
juridischforum.nl

markske11
Topic Starter
Berichten: 61

#3 , 22 feb 2018 08:36

woningbouw vereniging is ook een erkend vlaams woord en kan ook in belgie gebruikt worden dus ik moet niet op een Nederlands forum zijn mits ik in belgie woon

Reclame

Terug naar “Huren”