uitstel terug betalen huurwaarborg

sannetjah
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

uitstel terug betalen huurwaarborg

#1 , 22 aug 2017 17:19

Beste,
Half juni 2017 vond mijn plaatsbeschrijf plaats. Nu is het zo dat ik nog steeds geen huurwaarborg heb terug gekregen!.
Heb 2 weken geleden mijn 'akkoord' voor aftrekken gemeenschappelijke kosten terug verstuurd naar het immokantoor. Hen net NOGMAALS gebeld, en zeggen dat ze dit PAS vandaag aan Korfina hebben doorgegeven, en dat het 4 werkdagen zal duren eer ik mijn waarborg heb.
Eerlijk? Ik heb er hard mijn twijfels over want wordt al 2 maand van het kastje naar de muur gestuurd! :( In de brief staat ook dat Korfina mij van de verschillende stappen op de hoogte houdt, maar ook daar hoor ik niks van.
Ik besef dat het immokantoor hier nu niets meer mee te maken heeft, maar pas 2 weken na het ontvangen van mijn bevestiging, dit doorgeven aan Korfina? Vind ik niet kunnen, als je hun moet betalen moet het op tijd zijn , maar andersom!
Hebt u enig idee of dit allemaal correct verloopt en wat ik eraan kan doen? Binnen welke termijn moet je normaal je waarborg terug krijgen??

Alvast erg bedankt voor de info !
Groetjes Sanne

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
CityBird

#2 , 22 aug 2017 21:50

Als jij dit pas 2 weken geleden hebt afgetekend en het immokantoor dit nog een week (of langer) laten liggen, mag je nog makkelijk een paar weken wachten voor je dit geld ziet.

Reclame

Terug naar “Huren”