huis gedeeltelijk verhuren

MarkiZN
Topic Starter

huis gedeeltelijk verhuren

#1 , 15 mar 2017 12:59

Van het huis dat ik ga verhuren, zou ik de kelder en de zolder niet willen mee verhuren en zelf gebruiken voor stockage. Ik zal dan ook niet meer gedomicilieerd zijn in het huis. Hoe pak ik dat het beste aan? Kan ik dat gewoon in het contract zetten dat de zolder en kelder niet inbegrepen zijn en dat de dingen die er zich bevinden van mij zijn ( inventaris als annex aan het contract). Uiteraard zou ik nooit binnengaan zonder de huurder vooraf toestemming te vragen ( dat zal maar occasioneel zijn) maar stel dat de huurders van kwade wil blijken en mij de toegang weigeren. Kan ik mij beroepen op het contract om toegang te krijgen, ik ben daar immers niet meer gedomicilieerd?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 15 mar 2017 13:20

Hoe ga je de toegang regelen, u kan zich geen toegang verschaffen in de verhuurde gedeeltes.
Huurder is niet verplicht u toegang te verlenen, en zonder toestemming u toegang verschaffen is inbraak.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Huren”