Laatste 2 maanden huur betalen met huurwaarborg

Mich369
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Laatste 2 maanden huur betalen met huurwaarborg

#1 , 29 nov 2016 10:39

Goeidag iedereen,

Ik zou willen de laatste 2 maanden huur ( want dan vertrek ik naar andere plaats om te wonen) met mijn huurwaarborg betalen.

Kan dat? Ik ben bijna zeker dat we het willen houden en ze gaan het niet deblokkeren...

Ik vertrouw mijn verhuurders niet. Ze zien alleen naar hun eigen voordeel. Zo moest ik bvb op de reparatie van de vloer 6 maanden!! wachten. Ondertussen hadden we het heel moeilijk samen met onze 2 kleien kinderen want ze konden daar niet op spelen( het gaat concreet om het vloer in de living, die was opgebold en gebarsten en moest volledig vervangen worden.

Met ons vieren moesten we in de bovenste slaapkamer slapen ( en die is 2.5m op 3.5 M). Echt veel ongemak, maar ze luisteren en niet naar.
Het zijn rijke mensen die een stuk of 15 woningen verhuren.

Alle reacties/ tips welkom

Michael

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 29 nov 2016 11:04

het is niet wettelijk om huurwaarborg te gebruiken om huur te betalen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

artemis

#3 , 29 nov 2016 11:49

Inderdaad, huurwaarborg dient on eventuele huurschade te dekken en die ken je pas op het einde van de rit.

Reclame

Terug naar “Huren”