Probleem met verhuurder

Mich369
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Probleem met verhuurder

#1 , 09 sep 2016 10:46

Hey iedereen, heb al een bericht gepost over deze topic. Bedankt voor de antwoorden.

Probleem in het kort: Ik huur een woning. Van ergens komt er vochtig schimmelachtig lucht. We hebben schimmel op kleding, meubels, bestek... Gooien van alles weg. 4de juli 2016 begon de vloer op te bollen. Verhuurder verwittigd. Hij kwam kijken en zei dat zijn aannemer gaat komen kijken na bouwverlof.
Niemand kwam na bouwverlof. Na vele emails kwam de aannemer langs +/- 15 augustus. Kon de probleem niet detecteren. Is daarna nog eens gekomen. In de kruipkelder gekropen, nieks gevonden. Zei aan mij dat hij nog een keer ging komen als het gaat regenen.

Ondertussen is al meer dan 2 maanden voorbij vanaf het moment dat de verhuurder kwam kijken en nu.
Ik betaal de huur. En heb al meerdere keren gevraagd aan de eigenaar een compensatie of dat ik mag verhuizen zonder straf te moeten betalen aan de verhuurder.
Ze antwoorden nieks aan mij. Alleen dat ze willen wachten op de antwoord van de aannemer.

Mijn kleine kinderen spelen en wonen op die opgebolde vloer en in die woning. ik schrijf dat allemaal aan de verhuurder, maar geen reactie.

Kan ik iets eisen van de verhuurder? Want ik betaal wel en woon in die woning en ze rekken en stellen de reparatie al meer dan 2 maanden uit.

Bedankt voor de reacties.
Michael

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105

#2 , 09 sep 2016 11:15

Waarom niet gewoon verder gaan achter uw vorige post. Maakt het gewoon gemakkelijker voor iedereen om te volgen.
Vermoedelijk gaat het hier om laminaatparket. Indien die niet wordt geplaatste met een uitzettingsvoeg van 1 cm rondom, kan die bij warm weder inderdaad opbollen. Er is dan geen andere oorzaak te vinden. Kan worden opgelost door de plinten af te nemen, en het pleisterwerk achter het parket weg te krabben, zodat uw parket terug wat bewegingsvrijheid heeft. Is echter een werkje voor de verhuurder, of diegene die het parket heeft geplaatst.

Mich369
Topic Starter

#3 , 09 sep 2016 12:22

Dank je voor de reactie! is zo een blokjesparket. Elke blokje is 10 op 10 cm met een of andere mortel tussen de blokjes die alles op zijn plaats houd...

Reclame

Terug naar “Huren”