Vaste verblijfplaats /domicillie

Kurkuma
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Vaste verblijfplaats /domicillie

#1 , 05 sep 2016 14:43

Ik zoek al een tijdje een appartementje.... Nu vond ik iets naar mijn zin maar het is bij mensen in de achtertuin. Die hebben een garage omgebouwd tot een appartement. Ik kan daar mijn adres niet zetten. Kan ik dit pand toch huren en hoe moet dat dan verder om wettelijk in orde te zijn? Kan ik bevoorbeeld een postbus als domicillieadres nemen? :?:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105

#2 , 05 sep 2016 15:53

Uw domiciliatie met zijn waar je verblijft. In een postbus kan je niet verblijven, tenzij je een kabouter ben :lol: t

Franciscus

#3 , 05 sep 2016 17:36

Dat gaat niet en die lensen mogen dat niet verhuren als appartement.
Als u naar de gemeente gaat en u laat u inschrijven op dat adres is de controlerende inspecteur ( meestal politie) wel verplicht u daar in te schrijven.
Als politie dient deze dan wel de nodige PV's op te stellen inzake Vlaamse wooncode - illegaal verbouwen enz .
Maar u hebt wel een adres toch voor enige tijd want gemeente kan u na enige tijd wel ambtelijk laten schrappen.
De eigenaars gaan wel wat problemen hebben maar zullen toch naar de rechtbank moeten om u daar buiten te zetten.

Reclame

Terug naar “Huren”