Kennisgeving huurindexatie

braakjell
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: Kennisgeving huurindexatie

#31 , 27 mei 2016 20:26

Op welke datum is u huurcontract aangevangen.

1 april 2014
1 april 2014!!!!!!.........Dan zijn we uitgepraat.

Sloeberken, uw gebrek aan respect irriteert me mateloos. Oneliners en halve info kan ik ook op cafe vinden, uw niveau van communicatie is beneden alle peil, veroordelend en vooral nutteloos.
Mensen die een discussie eindigen met uw woorden zijn ofwel arrogant ofwel dwaas. Een forum zoals dit hier dient om mensen te helpen , daar ga ik toch van uit. Niet om te tonen wie hier het meeste pretentie heeft. Wordt dit hier in feite gemodereerd ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#32 , 27 mei 2016 20:34

Er wordt gemodereerd, maar er wordt ook gevraagd om niet met de voeten van antwoorders te spelen. Indien u, zoals het mij ook overkomt, bewust bepaalde informatie achterhoudt, mag u verwcahten dat men u niet altijd even vriendelijk beantwoordt.

Uw vraag is effectief reeds lang beantwoordt (in de tweede post), enkel door uw manier van reageren kweekte u zelf achterdocht.

(gezien topic duidelijk beantwoord is, sluit ik die).

Reclame

Terug naar “Huren”